mroźny ranek

Piątek, 20 marca 2015 · Komentarze(5)
Kategoria 50-100km, praca
Ranna trasa robiona spontanicznie (wyszło 52km). Akurat tak się ułożyła, że długie proste miałem pod słońce. Asfalt jak i niebo oślepiały. Przypomniało mi się nawet marzenie z dawnych lat - fajnie by było pojechać sobie raz w życiu tak prosto pod słońce...na Route 66.
To pewnie za sprawą klimatycznej, amerykańskiej muzyki piątkowego Wojciecha Manna i lekkiego przysypiania na kierownicy. ;)

Zdjęcie wygrzebane z zakamarków telefonu (jeszcze z kotełkiem):


Komentarze (5)

Dziękuję za cenne informacje. :)

James77 16:32 niedziela, 22 marca 2015

Funkcja stopera fajna sprawa, że też nigdy nie przyszło mi do głowy, aby ją użyć. Trochę jeszcze musiałam się przejść, więc przy okazji dodatkowo sprawdziłam. W widoku mapy trochę ją obcina, ale za to można wygodnie stoper startować, stopować, resetować i jest funkcja okrążeń. W widoku kompasu czy licznika podróży to już w ogóle nie przeszkadza. Niestety komputer znowu nie widzi mi Dakoty i nie wiem czy okrążenia są jakoś zaznaczone w śladzie.

ula 15:09 piątek, 20 marca 2015

Jak słońce zachodzi jest podobnie dokuczliwe i wali po oczach. ;)

Odświeżyłam sobie trochę znajomość z Dakotą, na razie tylko w drodze do sklepu na krótkim dystansie. ;) Tak wstępnie:
1. Wybudza się przy nawigacji do waypointów i po trasie; wtedy pokazuje strzałki skrętu w widoku mapy, a w widoku licznika podróży dystans do zakrętu o ile wybrane jest pole skręt. Po śladzie smacznie śpi.
2. Graficzny ogląd jest w widoku kompasu, gdzie jest namiar na cel/kierunek podróży, a strzałka pokazuje rzeczywisty kierunek poruszania. Powinno też pokazywać graficznie zejście z kursu, ale coś mi to nie zadziałało, a pamiętam tę funkcję. Może była za mała odległość zejścia ze śladu.
3. Zejście z kursu w m/km pokazuje się też w polach danych na widoku mapy/licznika podróży, ale te pole muszą zostać włączone przez użytkownika.
4. Zastanawiam się dlaczego włączasz podświetlenie, jeździsz w dzień, a wtedy widoczność ekranu jest dobra, zwłaszcza gdy świeci słońce. Musisz tylko ustawić pod dobrym kątem do światła i nie będziesz musiał pacać w ekran, żeby się podświetlał, cały czas mapę czy kompas masz przed nosem. W nocy to już co innego.
5. Jedno nowe odkrycie, nie wiedziałam tego wcześniej, bo nigdy nie używałam stopera. Tym razem chciałam zmierzyć dokładny czas przejścia do Netto. Włączenie stopera uruchamia dodatkowy zapis śladu, który odpowiada czasowi pracy stopera. Działa to jak w Edge – stoper pracuje jest zapis, pauza – nie ma zapisu. Z tym, że jeśli po pauzie włączy się stoper dopiero po przejściu/przejechaniu jakiegoś dystansu to dwa ostatnie punkty łączy na krechę. Zapis śladu ze stopera jest jako Stopwatch i data. Stoper można sobie też ustawić i obsługiwać w widoku kompasu.

W terenie byłyby lepsze warunki do testów, ale na razie nie mogę się nigdzie ruszyć. Z tego co pamiętam w Dakocie 20 jest trochę więcej opcji nawigacji, musiałbyś pokombinować. ;)

ula 13:00 piątek, 20 marca 2015

taaa wizy...
Bronek już załatwia: https://www.youtube.com/watch?v=pmd7ormJEm0

James77 12:12 piątek, 20 marca 2015

Get your kicks on Route 66 :-)
W sumie to BBT 2016 z ogonkiem ;-) Trenujmy, trenujmy i czekajmy na zniesienie wiz ;-)

leszczyk 08:05 piątek, 20 marca 2015
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa itree

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]