bez hamulców...

Piątek, 7 grudnia 2012 · Komentarze(9)
Kategoria 0-50km, praca
...nie powinno się jeździć.
Wczorajsze serwisowanie nie przyniosło skutku. Niby poprawnie je zalewam a nie mogę uzyskać mocnego ścisku, nie wiem gdzie popełniam błąd.
Skuteczność na poziomie 30% - jestem w stanie rozpędzić się na zaciśniętych klamkach, zjazdy to strach w oczach...
Zaryzykowałem i pojechałem do pracy - jak co piątek - przez las. Na Głębokim zrobiłem zdjęcie:

Głębokie nocą © James77

W lesie śnieg i -6 co daje świetne warunki do jazdy. Przyjemnie i ciepło było, chociaż pod koniec sztywniały palce. Pojechałem na Gubałówkę, a później zjazd lasem po jakiś mało pochylonych ścieżkach. Niskie ciśnienie w oponach pomagało i nie zrywałem przyczepności. Śnieg fajnie trzeszczał pod kołami. Jak temperatura się utrzyma to na łikend będzie gdzie jeździć.
Na razie mnie to ominie bo jutro wiozę rower do serwisu - Hayesy mnie pokonały...

Wieczorem powrót bocznymi drogami do domu. Siła hamowania 5% - czyli wydaje się, że hamuje - udało się przejechać bez zatrzymywania.

byłoby bardzo ładnie, ale to chyba nie o tej porze roku...
To światło to od latarni...

James77 07:49 poniedziałek, 17 grudnia 2012

Może kiedys uda Ci się zrobić podobną fotkę, tylko że z dwoma słońcami - na niebie i odbitym w wodzie...

benasek 19:44 niedziela, 16 grudnia 2012

hayesy są na docie.
Już wiem co źle robiłem: ponieważ nie wymieniałem klocków, niepotrzebnie wpychałem tłoczki przy otwartym układzie. Jak wszystko było na full, to przy parokrotnym naciśnięciu klamki tłoczki wychodziły za daleko (bo cienkie okładziny), zwiększała się objętość układu, a płynu było dalej tyle samo...
Stąd miękka klamka i brak hamulców. Proste, ale żeby to odkryć trochę k%$#w musiałem nawrzucać ;)

James77 11:26 niedziela, 9 grudnia 2012

Hayesy na mineralnym? Olej ma to do siebie, ze jednak staje się bardziej lepki na mrozie. Lepszy DOT.
Widocznie źle zalewałeś.

kundello21 21:10 sobota, 8 grudnia 2012

...dobry wybór ;-)

Bodi-removed 15:01 sobota, 8 grudnia 2012

może...
raczej źle to wszystko robię.
Dzisiaj odwiozłem rower do mechanika Leszka... na poniedziałek będzie.

James77 12:22 sobota, 8 grudnia 2012

...Grzesiek weź pod uwagę temperaturę.Hamulce nie będą działać zbyt dobrze bo olej jest za gęsty!!!Myślałem o tym kiedyś dlatego mam v-brake''i XTR-a.Mnie wystarczy.

Bodi-removed 20:21 piątek, 7 grudnia 2012

...Grzesiek weź pod uwagę temperaturę.Hamulce nie będą działać zbyt dobrze bo olej jest za gęsty!!!Myślałem o tym kiedyś dlatego mam v-brake''i XT-a.Mnie wystarczy.

Bodi-removed 20:20 piątek, 7 grudnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa uwala